Wednesday 15 May 2013

Aku-dan-Mr. iNterview (PART I)

15 mei 2013...
satu tarikh yang agak mendebarkan la an,,,,bkn apa...pada tarikh tu lah aku kna pi 1 interview tok twran ipg..
agak cuak la kan waktu dok mnunggu tu...qsa cam ada butterfly in stomach gitu...huhu...
maklumla sbelum ni mna penah p iv an....so,,,bermulalah kisah aq pada hari tersebut^^

************************

pda pg yg hening tu agk awaila jgk aku bangun..prepare apa yg patut,,,,bju aq decide nk iron pgi2...then dh ready apa suma,,,,lam koi 7.45pg tu aku dh gerak...btw sblom tu aku xmkn pa sgt pon pg tu...juz minum ayaq masak ngan mkn roti ja sikit,,,cuak pnya psai...lgi 1 aku xmau jammed plak an otak satgi...*mgikut pe tua yg abg aq bgtawla..:),,,tp berhasil jgk^^

pastu bila dah sampai kat maktab perguruan islam bangi tu,,,aku pon segeralah mencari dimana tempatnya itu!aduhh,,,agak mcm rusa masuk kampung la jgk an...kbetulan student kat situ pakat dok exam,,,jdi mcm sepi sikit la~~(xkan nk hingaq cm kolah rendah plak noh)
so,,,,cari pnya cari,,,finally i've found it!

lps tu kami ada taklimat sat(*sat ja,,,around 10 minutes)pastu cek fail then trus msok bilil msing2 utk ujian INSAK...135 soalan 30 minit,,,aku bajet cam xdan ja...last2 aq boleh plak wat double-check...apa aku buat ni....aku men taram ja jwpn dia tu...ishh3 layak ka tak ni...cuak la plak...tp redha la la...haha

lps abih ja ujian INSAK tu...kmi kna tunggu utk iv berkumpulan,,,brita baik: xdak iv individu....hoorey la kejap an...pastu dgq angin sarajevo plak kata kna intro lam bhsa arab jgk....INTRo boleh gagah gi la an,,,tp bila dah campoq nervous ni apa2 pon boleh jdi...huuu~~
sabaq ja la...dalam hati dok pikiaq nk bg habis cpt ja...
sementara dok tunggu tu aq dan lagi la dok myembang ngan kwn seangkatan-srbatalion ngan aq(athirah-hidayah-aqilah-rafiq*si bdk smap kajang)...yg sma2 nk berjuang di medan bilik iv tu...mmndangkan kmi trip yang ke-3...last skali plak tu...aku tengok bdk2 cina xcited ja muka dpa,,,hepi ja...ok la 2 kott...
so,,,tunggu punya tunggu akhirnya sampaila turn kami~~~^_^

*to be continued.....



No comments:

Post a Comment